fotofi

Alla inlägg under januari 2011

Av sofie nilsson - 31 januari 2011 20:54

sommaren, jag längtar så efter sommar och sol. värme och tunna kläder.

jag e trött på kyla och kalla fötter. vill ha värme nu nu nu.


igår va en dålig dag. vi saknade vår finaste Sotis hela helgen och igår fann vi honom. han fick vingar och flög till finare vidder.

va så arg igår för vad va igentligen anledningen till att bita ihjäl vår finaste sotis som hade det så bra. en riktigt livsnjutare åsså tas han ifrån oss så fort.

han älskade värme och närhet. det bästa han visste var att få komma in från kylan och lägga sej tätt intill den varma brasan. hans kraffsande på föstret när han ville in. hans kärlek till papperspåsen i köket och hans irritation på rockan när han kom för nära. ja och rocky, han verka ledsen han med. eftersom det inte går att gräva fick vi lägga vår fina sotis i frysen ute i hallen, när vi gick in kom vi på att rocky fortfarande va ute. han satt framför hallen precis som om han väntade. vi kallade in honom och nästa gång han gick ut hittade vi han på samma plats. han brukar inte sitta där annars :( stackarn.

finns ingen som kan ersätta sotis.

älskade vännen, vila i frid.


  

Av sofie nilsson - 20 januari 2011 21:29

idag va d strålande solsken å d gjorde så man själv sken upp en aning =) saknat solen ett tag nu, dock va d väldigt kallt. hoppas på 10+ snart =) mys


sitter helt insnuvad i handbollsmatchen just nu :D så vackert, så galet snyggt dom spelar. hela jag vill bara in å spela spela å spela. saknar d galet mycke. kanske får ge det ett försök till :)



    







Av sofie nilsson - 19 januari 2011 22:03

   skulle ta ut syrrans balklänning för att fota och lägga ut på blocket, vilket innebär att jag på nytt blev kär i min egna balklänning. önskar bara att det fanns fler tillfällen att få använda den, har nu hängt i garderoben i snart 5 år. väldigt tråkigt. funderar på att hyra ut den men vågar nog inte, den e ju sååå fin :D love!

synd bara att jag som e så händig raderade alla bilder från balen :( så satans tråkigt.

har även fått i mig lite gott kvällsgodis. mums.


  

  

  


...

Av sofie nilsson - 18 januari 2011 21:50

skit oxå!!! hur kunde dom va så dåliga när dom varit så grymma 3 gånger tidigare... så himla tråkigt att se =(

får hoppas på ett under att dom vinner över polen!! säger bara, Lycka till!!!!

kan nog behöva det. ganska kul å se alla krockar dock, d e riktigt handboll, de ska kännas :D


  

Av sofie nilsson - 15 januari 2011 22:47

kommer nog drömma om svarta linjer och en oslät vägg inatt.

blev iallafall klar med väggen, dock ska en till målas ovanför dörren men de tar vi en annan dag =)


     


flisan verka nöjd :D  

Av sofie nilsson - 15 januari 2011 09:43

hallon och blåbär, müsli, yoggi. mumma.


snart beger jag mej till basti å flisan för att måla klart flisans rum =) började förra helgen så idag kommer d bli klart!


ikväll kommer även systeryster hem å hälsar på, ska bi super kul :) blir nog ett besök på sentan imorrn skulle jag kunna tro.


My's källingar växer å leker som galningar, hoppar å studsar fram å tillbaka heeela tiden, rymmer e dom oxå duktiga på....




nä, upp upp och iväg. nu börjar äventyret :D 

Av sofie nilsson - 12 januari 2011 20:54

nydiskat, nystädat, nyduchad.


va ska man göra nu då?  tar nog ett äpple å låter musik flöda.


kan meddela att min orofluido e riktigt grym, håret blir sååå mycke lenare, lättare å glansigare. sen att mitt hår e ''kurvigt'' å tjock gör att ja måste både föna å platta d... palla!! kollade gamla bilder, tror ni jag saknar mitt långa hår?

då behövde man minnsan inga produkter lr tänger.. d va lixom såå himmla fiint.


I miss it!!!

 

    

Av sofie nilsson - 7 januari 2011 21:01

fick ett ryck med min nya kamera här hemma:P

rasmus snarkar i kör med sej själv i sovrummet, väldigt vackert....


imorrn ska jag nog bege mej ut för å söka lyckan om ett par nya skor till min tassar, eftersom jag aldrig hittar ngra skor så får jag bara hoppas på det bästa.

måste verkligen ha nya, mina håller på att rasa sönder :( tråkigt varje gång.



                              

Presentation


berätta vad du tror...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards