fotofi

Alla inlägg under februari 2011

Av sofie nilsson - 28 februari 2011 21:04

kom på att jag har en lista att fullfölja, lite sent men ändå=)

jaha, detta är då jag, hur ska man beskriva sig själv?

blyg,glad,humörsvängningar,tokig,konflikträdd,osäk
er,ovetande,tankefull,tillbakadragen,flamsig.

ja, you name it. jag är en person med min familj och en annan utanför. antagligen för att jag är osäker på alla okända vänner där ute, jag är rädd för att folk inte ska tycka om mej vilket gör att dom aldrig lär känna mej. så d e lite upp och ner beroende på hur andra är mot mej. :P lite förvirrat men så är det.

men vem är perfekt?



  

Av sofie nilsson - 26 februari 2011 23:19

igår blev väldigt roligt. jag, eva, frida å jenny startade här hemme men sen åkte frida hem å vi andra fortsatte. blev dock inget helsingör utan först hbg å sen landskrona igen, riktigt kul å komma ner i stan vilket inte blir ofta =( får försöka ändra på d.


idag har jag varit med mamma,pappa basti å flisan hela dagen. vi köpte fika och åkte till råå hamn och mös. va jättemysigt men lite kallt. hade även min kamera med mej och fick en bra bild där man kan se skillnaden på mitt ena filter som jag fick i veckan =)


    


första bilden är utan filter, blev mycke varmare och finare färger med filtret på =)


åsså ngra andra.


        

Av sofie nilsson - 25 februari 2011 20:03

sitter å väntar på lilla tjejgänget ska komma... hoppas dom dyker upp snart.

lyssnar på goa låtar å dricker lite cider =) mumma. blir antagligen helsingör ikväll :D först lite turande. kommer nog bli super =)


såhär ser ja ut nu  :P



tog me webkameran :P  

Av sofie nilsson - 24 februari 2011 16:37

nu bär det iväg på kalas. egon fyller ju år, även kevin men egon bjuder på taccos :P haha.

måste först hem till mamma å rasta hunden sen hem en sväng å ge katterna mat å seeen kör ja på kalas. kommer nog bli trevligt =)


Av sofie nilsson - 23 februari 2011 18:38

fick precis hem ett paket me 3 olika filter. ska bli riktigt kul å teska utomhus då man knappt ser skillnad här inne å det ena kunde jag inte ens fota me pga av att det är som en extra zoom, så ja måste ha ngt motiv på längre avstång. haha, galet ju. får se om ja kan komma ut i helgen å testa =) så kan ja visa skillnaden me =)


va på ikea i måndes å köpte massa olika ramar som ja tänkte hänga nånstans men ja vet inte riktigt var, tänkte först i sovrummet men e lite osäker... får se om d blir bra annars e d ju bara å flytta.


nä, nu blir d mat, disk, städ å sen soffläge =)



Av sofie nilsson - 18 februari 2011 23:57

ligger å myser i soffan med finaste katten My å lyssnar på Bamses venner :) grymma.

helgen är helt oplanerad så den tar vi som den kommer.


har helt glömt å lägga upp lite bilder sen ja va ute. men när ja väl kolla igenom dom så ble d inte vidare förutom ankorna :)


          

Av sofie nilsson - 17 februari 2011 14:16

har helt enkelt inte orkat blogga på ett tag.

så för att bättra på mina inlägg gör jag denna roliga lista som typ alla andra oxå gör :P ska försöka göra en om dagen men vi får se hur d går :)

 

 

 

Dag 01 – Det här är jag
Dag 02 – När jag var liten
Dag 03 – En sak ni inte vet om mig
Dag 04 – Min favorit plats

Dag 05 – Vänskap
Dag 06 – Kärleken
Dag 07 – Det jag värdesätter mest
Dag 08 – Framtidsplaner
Dag 09 – En vanlig dag i mitt liv
Dag 10 – Såhär ser jag ut idag
Dag 11 – Mitt intresse
Dag 12 – Därför började jag blogga
Dag 13 – Denna månad
Dag 14 – Fem saker som skrämmer mig
Dag 15 – Tre favoritbilder 
Dag 16 - Mina vänner kallar mig
Dag 17 - De som inte känner mig
Dag 18 - Favoritfilm
Dag 19 – Detta vill jag ha
Dag 20 – Om jag vore ett djur
Dag 21 – Jag vill kunna
Dag 22 – Jag borde
Dag 23 – Jag ser ut som en dinosaurie när jag
Dag 24 – Min dator
Dag 25 – Mina intressen

Dag 26 – Detta gör mig arg
Dag 27 – Imorgon
Dag 28 – Favoritdag
Dag 29 – Mitt hem
Dag 30 – Planer inför sommaren

Av sofie nilsson - 12 februari 2011 12:11

vaknade redan 8.30 så d va bara att sträcka på benen och fixa lite frukost till både mej och katterna =)

tittade ut och såg hur solen sken, underbart!

självklart blev det en runda i d underbara vädret, väldigt kallt dock men ibland värmde solen. kameran fick självklart förlja med. blev en del foton kan man säga, typ sådär 268st :P haha.

ska senare till pappa vid halv 3 så då blir det en tur i solen igen, vem tar bilen när man kan gå?

sen ikväll ska jag hem till emma och bara mysa typ.


nu sitter jag och försöker värma upp mej med blåbärste, mums.


orkar inte lägga in bilderna nu, kommer imorron tror jag.





Presentation


berätta vad du tror...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards