fotofi

Alla inlägg under maj 2010

Av sofie nilsson - 31 maj 2010 10:39

a sorry för att ja inte har ngra bilder, håller fortfarande på å rensa min data där hemma. lär bli mer sen för nu har ja även beställt internet hem=) skulle lägga över mina bilder på en skiva å tror ni d va massor lr? Trodde inte ja hade så många dock håller ja på å rensa bort en massa me. hoppas på å bli klar denna veckan, kan bli lite körit då sambon e hemma + att vi åker på spa i 2 dagar så vi får se vad d bli av d =) lär nog fixa i helgen tror jag!


ja, idag ska jag till blodbussen för å lämna blod för första gången=) känns riktigt bra, alla mina värden va bra och inga sjukdommar heller=)

känns bra å kunna kolla sej själv lite då och då just med sjukdommar. min moster fick reda på en sjukdom just för att hon lämnade blod, då kunde dom upptäcka d mycke tidigare så d känns grymt bra både för mej å för andras skull=)


såå blodbussen, ida kommer jag å lämmnar lite O+ blod.. haha

Av sofie nilsson - 25 maj 2010 14:43

äntligen utökades kontot med lönen=) d va verkligen behövligt men dom lär ta slut lika snabbt igen då jag har både försäkring å skatt att betala på bilen :( sen kommer hyran å div. räkningar så denna månaden blir å snåla som bara den tills nästa löning då ja hoppas kunna börja spara igen=)

tänkte lägga upp ngn bild nu för d va ett tag sen!


börjar me en bild på finaste rocky i jaktstugan=)

  sen en bild för längesen, 06 tror ja d va. 17 juli vet ja iallafall=)   samma dag här. fyllde år o fick en kamera, min mini nikon, digitalkamera=)



sen ikväll lär d bli uppdatering å storrensning på min dator då den e otroligt dålig, måste rensa bort allt onödigt å spara alla bilder på skivor, sen i helgen va ja å min kompis i halmstad hos hennes pappa där han fiskade, grymt vackert & årets varmaste å soligaste dag hittils, brännde mej fint på axlarna. bilder kommer innom kort på d när ja fixat datorn=)


 ha en bra dag!  

Av sofie nilsson - 25 maj 2010 10:46

Allojski.


idag ville ja inte alls gå till jobbet, hade så grymt mycke å göra igår å sen efter jobb åkte ja ti syrrans krypin för å träffa robin, vi byta lite saker som va syrrans sen åkte ja till hemköp å köpte gott så ja kunde göra egen pizza när ja kom hem. blev en pizza med, ketshup för d e sjukt mycke godare änn tomatpure =), sen skinka, svamp, lök, ost å bacon. mumsigt värre=)


idag ska ja jobba sen när ja kommer hem blir d å städa å diska för fullo=) måste få lite ordning på lyan, (som vanligt). mycke skönare när d e rent å städat juh.

köpte även en kaka marabou polka, shit va god den är =) mums.


sen har ja fått ett återfall för min kära mango. de e så gott å mumsigt. köpte två st igår så ikväll ska ja mumsa i mej en =)



snart kommer rasmus hem, äntligen!!

Av sofie nilsson - 21 maj 2010 12:52

idag e d vaaarmt även om solen gömmer sej. undra hur varmt d hade vatt om alla molnen inte fanns, säkert galet varmt. i morse vid halv 8 va d redan 13 grader. å nu e d säkert 20. haha titta precis ut å då titta solen fram=) härligt! känns som d spricker upp lite.

ikväll blir d mys me emma å god mat, å självklart chailatte. va skulle ja gjort utan denna underbara dryck? ;P



lite bilder från borstahusen en sommarkväll=)


      

Av sofie nilsson - 20 maj 2010 17:00

åh, längtar tills ja får hoppa utanför dörren å ut i d helt underbara vädret. strålande solsken å runt 20 grader. kan man bli annat än glad?

kom å tänka på en riktigt varm sommardag då ja å min sambo va i kågeröd och åt pizza, ja fick för mej å springa runt i parken medans han satt i skuggan för hans arm ömmade efter en tatuering. haha. rätt åt han:P


 




bilderna är tagna med min gammla mobilkamera=)  

11

Av sofie nilsson - 19 maj 2010 15:19

Här kommer en del från skäralid=) älskar å va där på hösten, så otroligt maffig skog å alla dessa färger på löven. helt sagolikt.



   

           

           


en avslutning me en välförtjänt fika, rockan ble riktigt roli här :D haha.

nästsista bilden visar även hur mörkt d hann bli innan vi kom framm så vi fick följa vägen istället då vi tillslut inte såg dom röda prickarna på träden.. :) knas   

10

Av sofie nilsson - 18 maj 2010 09:35

sitter här å äter massa tomater från tomatenshus, finns inga godare tomater änn dom, å ja äter inte tomater annars. gjorde även en tomatpaj å den blev grymt god.

menmen över till vad jag är här för:P

Lite random bilder från sommaren 2008 =)



             (denna blomman är redigerad)



snart kommer det bilder från skäralid =)

9

Av sofie nilsson - 14 maj 2010 15:37

Här kommer bilder från strömstad, jag åkte dit en sommar för å hälsa på sambon som jobba där. grymt fint och d bästa av allt va att han bodde på spa hotellet=) happy me. haha.

följande foton är tagna me min lilla digitalkamera, nikon. vet inte va den heter dock!



              


Presentation


berätta vad du tror...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards