fotofi

Alla inlägg under juli 2010

Av sofie nilsson - 31 juli 2010 23:16

idag har d hänt en del saker. känner mej helt slut å lär somna närsom.

va hos mamma å pappa ida å gjorde både jordgubbs å vinbärssaft. blev supergott så nu har ja 2 liter jordgubbssaft å en halv liter vinbärssaft. synd att d inte är tvärtom :P älskar vinbärssaft.

imorrn blir d å fixa lite innan rasmus äntligen kommer hem. har en liten suprice för han :D hoppas han gillar d å blir lika nöjd som jag.

precis smörjt knäna å tömt en blåsa :( råka dra knäet mot en tegelstenskant så d ömmar en del å även mitt andra knä gör ont. smörjde me häst balsam så d känns liite bättre. lär bli som lam när ja lägger mej i sängen. gött.


det är vår för hjärter dam


här e sötaste mippsan. eva å dannes katt :)    

Av sofie nilsson - 25 juli 2010 17:27

nu är ja tillbaka efter min veckas semester. kunde dock va längre men imorrn e man tillbaka vid kontoret. lär ha en del å göra så d kanske blir en lång dag imorrn.

i måndes åkte ja å rasmus till kivik marknad å stanna över natten. sen i onsdes åkte ja å emma mot blekinge för å campa 3 nätter. började sådär då ja glömt tältpinnar så d va bara iväg å leta tält, fick köra ca 3 mil för å komma till coop som hade ett toppen tält :) sen när vi fått upp d kom ja på att vi inte hade ngn pump till madrasserna så d fick bli en natt på marken, otroligt hårt å obekvämt, men d gick.

va riktigt mysig och lagom stor camping, å trevligt folk.

så nu är ja äntligen hemma, ensam e man med. körde rasmus till stationen ida :( trist å se han åka iväg hela tiden.

my e sötast, hon ligger å sover här brevid. köpte en klöspelare till henne idag, väldigt uppskattat.

va även hos rocky å sotis som fyller år idag. sötast dom e :)


nu lite bilder från campingrundan, dock bara på sjön å hundarna.


               




nu blir d tv för min del å sen en bok innan ja somnar=)  

Av sofie nilsson - 13 juli 2010 20:23

som har älskat nån förut?


en sjukt bra låt av melissa horn som vi såg i lördes.


lägger in lite kassa bilder från dagen :)



va ju tvungen å köpa en t-shirt :) love!!

   

mina nya skor lämna fin fina spår :P skitigt på grusvägen.. tss             

Av sofie nilsson - 12 juli 2010 21:29

idag har d varit varmt som alla andra dar :D helt underbart är det att sommaren är här som aldrig förr=) tog en runda efter jobbet å d va helt galet varmt men jag tog mej runt=)

lite bilder från min mys runda :)   (mobilbilder)


              



Av sofie nilsson - 7 juli 2010 14:51

du som inte är blodgivare och har alla möjligheter för att bli det, BLI DET!!! det är brist på blod i nästan alla län. tycker det är synd att folk som kan ge blod inte gör det. det tar kanske 30min sen är man klar, det kostar inget och du har koll så du inte är smittat lr har sjukdommar! en grym kontroll helt enkelt!


så gör som jag, bli blodgivare! =)

Av sofie nilsson - 5 juli 2010 16:28

oh thank god its monday....not.


  

Av sofie nilsson - 3 juli 2010 22:07

           ja det blir en hel drös bilder idag då ja hittat en fungerade dator :) finaly.


först lite bilder från en dag vid jakten.


                  


å nu bilder från här hemma=) gick en runda i onsdes.


           

här är gången som jag tidigare fotat på hösten, nu är det knappt så den syns=) fick slingra mej igenom för å komma fram till havet :) super fint och mysigt.


                                 


    

=(

Av sofie nilsson - 2 juli 2010 16:32

sorry, lovade bilder idag men det blev så sent igår, jag får nämligen lägga in bilderna från kameran på min data där hemma å sen bränna över på en skiva å sen lägga in dom på denna datorn jag har nu, och eftersom min data är otrooooligt seg så fanns det inte tid för det igår. ska fixa detta i helgen å då kanske ja även kunnat ta fler bilder=)


ha en jättebra helg =)


     

Presentation


berätta vad du tror...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards