fotofi

Alla inlägg under augusti 2010

=)

Av sofie nilsson - 31 augusti 2010 21:15

          

Av sofie nilsson - 31 augusti 2010 20:53

värdens finaste å sötaste lilla liv :D super stolt över å va hennes faster fi :D



      

Av sofie nilsson - 27 augusti 2010 16:45

en metod för mej som verkligen fungerar.


ikväll ska vi hem till eva å fira lite att hon fyller år på sönda=) kommer bli kul. rasmus kommer nog va min taxi ikväll då han inte vill dricka utan köra sin nyinköpta bil istället... tråååååk!!!

kan ju köra den i 3 veckor sen när han kommer hem nästa gång :P

ikväll blir d mojito drinkar för fullt. mumsigt!

ska börja me en redan där hemma när ja håller på å fixa:) mums, mums, mums.

värre e d me kläderna... VA SKA JA HA PÅ MEJ????? ja e fan ingen festklädes människa. varför kan d inte va snyggt å mode me mjukisbrallor å myströja? undra hur världen hade sett ut då :D ja hade stortrivts. haha.


näpp.. höres mer imorrn. tjing pling pinguuuu

Av sofie nilsson - 22 augusti 2010 17:24

ida har d inte hänt allt för mycke.

vaknade inatt av att katten va vid mitt ben så ja flytta på benet varpå hon ble rädd å rev mej å sen stack, sved fint mitt i natta...

sen vakna ja 11 me att hon låg 5cm från mit huve å möös. min fina trollunge :)

har städat heela lägenheten me, ble riktigt fint, ednast för att rasmus kommer ikväll å ska stöka till d igen ;) hehe.


  

Av sofie nilsson - 21 augusti 2010 12:17

grymt skönt å vakna halv 12. längesen ja sov så länge :)

så gomorgon världen!


  

Av sofie nilsson - 19 augusti 2010 11:19

Jenny Vennberg är en jätteduktig fotograf, kolla själv: http://www.jpic.se/ .

Jag följer hennes blogg så gott som varje dag. nu har hon startat en fototävling där temat är; En lycklig stund.

självklart vill ja vara med me en bild. Gå in här; http://www.jpic.se/tavling-2/ för att få mer info om hur du gör!

Priset är en reflexskärm från www.tevespelsweb.se


En lycklig stund för mej kan betyda mycke. nu har jag valt en bild jag tog i våras på en katt som satt å såg otroligt nöjd ut där i solens sista värme innan den gick ner. jag älskar djur och denna såg väldigt välmående ut vilket gör mej lycklig.


  







Av sofie nilsson - 18 augusti 2010 14:13

efter jobbet blir d fika me syrran på väla.. woho. hon åker imorrn så ville va me henne lite inna. blir nog en chai på espresso :) mumma för själen.. haha.

blir kanske en ny tröja me.. kom till jobbet i morse å upptäckte värsta fläcken på min tröja, liite pinsamt... så kanske blir en ny:) tur man har ursäckter.. hehe.

imorrn har jag tvättid så då ska ja sortera massvis me kläder.. måste slänga ut hälften från garderoben känner jag. har även massa kläder på både vinden å i källaren.. inte bra! antingen blir d tradera (om ja nånsin kommer få bli medlem där igen) annrs blir d ngn kontainer. vill helst inte slänga d i en kontainer för hela sanningen där är inte som man tror. kläderna tvättas å packas för att sedan transporteras ner till folk som senare säljer kläderna. vilket INTE ÄR OKEJ!!! så tradera it is en vacker dag=) håller på å reda ut varför d tar så lång tid. hade nämligen ngn som hacka min data i sthlm å la ut en falsk annons så ja fick helt enkelt avregistrera mej själv å nu ligger allt i deras händer om ja får bli medlem igen :(


skriver nog mer imorrn tror ja..


chiiingeliiing ;)

   snart e d höst...

Av sofie nilsson - 17 augusti 2010 21:04

känner mej lite off när d gäller fotandet.. hoppas kunna omma iväg till nya platser å upptäcka nya motiv.. kameran ska lätt med på min å rasmus graklandsresa.. kan ju inte få finare motiv :) bara rädd att den ska gå sönder eller bli stulen.. min fina kamera =)


aa just d, ja å rasmus åker till grekland i september. kommer bli sååå skönt å mysigt. ska försöka dyka, hyra moppe å bara njuta av livet helt enkelt=)


  

Presentation


berätta vad du tror...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards